lördag 14 november 2009

mys lördag

Inatt har jag sovit gott, Albert vaknade först vid 3tiden och sen vid 6. Min klocka skulle ringa halv sju så det gjorde mig inget. Tog bussen till jobbet och Albert och hans pappa har fått mysa ihop. Lite orolig var jag dock för när jag påminnde P om D-dropparna fråga han om det skulle vara 5 droppar i varje ÖGA!!!!! Hmm...till hans försvar så var han inte riktigt vaken. Vi har inte pratat om ögondroppar överhuvudtaget...

Mina killar kom ner till kliniken så att min stora kille fick sina fötter fixade, ska ju till kyrkan imorgon.

Kvällen har vi bara myst med dvd film och haft det lungt och skönt.

2 kommentarer:

  1. Har ni såndär apparat till DVD-skivor, trodde det var VHS som gällde...

    SvaraRadera
  2. jopp när P fyllde år för 2 årsedan hade han så snälla vänner som uppdaterade honom så han fick en dVD..men VHS har vi oxå..Båda används ungerfär lika mycket.

    SvaraRadera