fredag 13 november 2009

Fredagen den 13:e

Inga olyckor ännu så länge:) Igår kväll vid åtta gav vi Albert tillägg och därefter la vi honom. Jag satt vi datorn och grejade o tänkte att han vaknar väl runt elva och vill ha mer mat. Icke, när jag la mig vid tolv sov han som en stock. Halv tre vaknade han, vrål hungerig och ner pinkad. Men efter maten somnade han om igen. Tänk om han sov så länge varje natt:)

Idag har vi varit på hembesök och gjort fotvård. Albert höll låda ända tills jag satte på han overallen för att åka hem då somnade han gott. Var inne i stan en sväng för att hämta scouternas post, snöade bra mycket mer där inne än vad det gjorde när jag kom hem.

Nu sover Albert så jag ska passa på att äta lunch, blir en rätt från gymnasietiden. Snabbmakaroner och ost. Ska handla i em. Ekar i skåpen..

1 kommentar:

  1. hej.
    om du har börjat med tilllägg. dröjer det inte lägne fören han sover hela nätterna..=) karmar /sara arvidsson

    SvaraRadera