onsdag 16 december 2009

Vinter

Idag har det blivit vinter, det har snöat nästan hela dagen. Det var underbart att vara ute och promenera idag, lite kyligt och snöfall. Det som jag inte riktigt gillade var att det inte var sandat så det var väldigt halt på gångvägarna. 2 gånger höll jag på att sätta mig. Tur att man har en barnvagn som rullator:)
Vad Albert tycker om snön vet jag inte, han njöt mest av promenaden och sov gott.
De stunder han sovit idag har jag suttit och jobbat med min hemsida. Går bra och snart är den klar.
Albert spyr inte lika ofta nu som i förra veckan, det värsta är att det kan komma en spya långt efter att han ätit. Jag var just och torkade av P som hade spya på hela sitt bröst. Albert hade spya runt munnen men garvade bara.

Alberts tandlösa leende gör mig varm i hela kroppen, man undrar ju vad han tänker när han lägger av ett leende till sin mor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar