torsdag 10 december 2009

Från 100 till 0

Det har varit några dagar som det varit fullt upp. Först var det helgens bravader med dop & basar. Sen rullade det på,måndagen jobbade jag och hade besök av miljöinspektören, det gick bara fint(men var nervöst), Albert var hos farmor, P hämtade A och sen åkte de på kalas. Efter jobbet åkte jag in till stan och lämnade in nyckeln till dopkaffelokalen och sen vidare för att hämta P & A. Tisdagen stressade jag iväg för att gå på julavslutning med mitt nattjobb. Kollade inte i min kalender utan litade på mitt huvud(ska jag aldrig göra igen:)) Trodde jag var en kvart sen, hittade inte riktigt. Visade sig att jag var en trekvart för tidig(tyckte det var lite bilar på parkeringen) Glömde både vagnen och julklapparna hemma. Albert njöt av att bli klämd och beundrad av alla "tanter" efter julmaten åkte vi hem och vilade en liten stund. Sen var det bara att fixa till sig och åka till nästa julbord, detta med föreningsrådet. Där var det "gubbar" som beundrade den glada gossen. Efter mötet var det ett långrandigt möte men som slutade med "massa" julklappar. Fick en present för att jag gjorde så myhcket inför fritidsmässan, julgrupp och julklapp. Alltid lika kul att få klappar! Hem och sova efter mötet.
Onsdagen njöt jag och Albert vi har bara myst runt och inte stressat. Farfar var här och satte upp hyllor, Albert brydde sig inte när Hiltin satte gång, rynkade pannan lite bara. På kvällen var vi scouterna det var lägerbål, Albert gilllar verkligen när man sjunger, speciellt Muggebiggelåten.
Sen hämtade vi P istan som varit ute på galej!
Idag är ännu en njutnigs dag!
Väldigt skönt att ha sådana här dagar efter uppbokade dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar