fredag 23 april 2010

Torsdag

Idag är både jag & P hemma och ordnar inför lördagen. Väldigt skönt att vi är lediga ihop. Vi har vart iväg och handlat, Albert var hos farmor så det gick väldigt smidigt att handla. Innan handlingen började jag göra tunnbrödssticksen, blev lite salta:) när P skulle provsmaka så höll han på att törsta ihjäl. Så det var ju tur att han smaka så på resten blev det mindre salt.

Kvällen ägnades åt att färdigt program, placeringskort o servettringar. Förstår inte varför jag skulle krångla till det så med programmet. Men nu är det färdigt, det får bli som det blir.

Har även fått ändra lite i bordsplaceringen då ett par har fått magsjuka, tråkigt att de inte kommer men jag är glad att de inte vill komma o smitta oss andra:)

Känner mig inte så stressad, bara lite,ännu så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar