tisdag 20 april 2010

Tisdag

Efter en hagelskur som snabbt övergick till snö som snabbt tog slut just som jag o Albert skulle iväg till frissan har jag börjat kolla vädersajter. Det ändras varje gång jag tittar men just nu på Yr.no är det sol på lördag! o nästan ingen vind. hoppas det håller i sig!

Har inte gjort mycket idag mer än frissabesök, lunch på allum m syrran, kopierat program, vart hos morsan en snabbis, handlat lite o planerat lördagen för servitörerna.
SKulle gjort mer igentligen men tyckte bättre om att mysa med son o blivande maken framför en fotbollsmatch..får erkänna att jag sov mest:)

Är fortfarande lugn..stress nivån kanske har stigit ngt..men allt känns ok ännu så länge

1 kommentar:

  1. Ser ut som att ni får det vädret som jag beställde till i lördags, måste blivit något fel :) Men jag unnar er verkligen en solig dag och håller tummarna för att det blir så....

    SvaraRadera