torsdag 15 april 2010

Nedräkning - 9dagar kvar

Nu har nedräkningen börjat. Idag är det 9 dagar kvar som fröken Jungersten. Hade kliniken på förmiddagen och på em var det date med prästen. Trött o irriterad väntade vi på prästen. När vi var på väg att åka ringde han, han hade kört fel så därför var han 30 min sen...SUCK. Vi kollade vart vigeseln skall vara och pratade om hur vi skall göra den 24:e. Kändes bra när vi for därifrån, pirra lite i magen. Att det nu ska bli av. BRÖLLOP!!!

Idag ha jag fått mitt schema, ska börja jobba 1 juni i hemtjänsten. Så alla som sagt att de vill passa Albert....ni kommer att få samtal snart:) Det verkar vara ett bra schema, kommer kunna ha mina dagar på fotkliniken för det mesta så det känns bra. P ska efter semestern vara hemma 100% och jag jobba 200% eller 56% hemtjänst och ingenaning procent med fötter. Förhoppningsvis kommer jag att från jan 2011 bara klara mig på fötterna.

Känns som det är lite mycket nu men det är precis som vanligt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar