tisdag 20 april 2010

Helgen

nu är det fullt ös varje dag. Men det känns helt ok. Vi(eller jag) hade bestämt att fredag & lördag ägnas inte till bröllopsbestyr för jag visste att vi skulle ha fullt upp med Badkarsrallyt. Det var skönt att inte behöva tänka på allt som vi ska hinna med, utan nu har vi en lista på saker vi ska göra varje dag fram till på lördag.
Söndagen vaknade vi tidigt och drog iväg, efter att ha lämnat lite grejer till grannen(bla sekratörerna som jag använde när jag klippte ner granen för ngn vecka sen:)) åkte vi till Blomsterlandet. När vi kom dit insåg vi att vi var verkligen iväg tidigt, vi var där en timme innan de öppna. Men sån tur vi hade, denna söndag öppnade de en timme tidigare! Så jag fick gjort mina ärenden där. Efter det åkte vi till kliniken och fixade iordning där så att de första kunderna kunde tas imot där på måndagen.
Mycket nöjda med morgonens göromål åkte vi vidare till vänner i Sävedalen där vi åt våran medköpta Triumfglass & P fick se 1a halvlek i blåvittmatchen. Sen var det bara hem och mata Albert innan vi åkte till babysimmet. Det var några veckor sen vi där men Albert dök jätteduktigt 6 gånger. Han gillar verkligen att vara i vattnet.
När vi var klara med simningen åkte vi till både Porthäll & Björkekärrs scoutstugor för att lämna och hämta grejer.
Sen var det bara hem äta och slappa i soffan. Å gu va gott det va! En späckad dag var till ända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar