tisdag 14 juli 2009

semetertider

Då har semseter och är helt ledig. Sitter i en stuga strax söder om Uddevalla. Alla sover. Klockan är ju över åtta...man måste ju gå upp tidigt så man kan lägga sig o sova efter frukost, äta lunch och sova på den..kanske lägga sig i en hängmatta...njuta av tystnaden...

På nätterna sover jag för tillfälligt inte så jättebra..antingen är det en fotbollsspelare(som jag nog nämnt tidigare) eller kanske en liten boxare som bor i min mage. För så fort jag ska vila eller sova så säts det igång med att knuffas o stuffas o sparkas o boxas. Det är inte längre skönt att sova på rygg så det finns numera bra två lägen..näsan mot P eller från P. Tror jag väcker P varjer gång jag vänder mig i sängen. Just nu ligger vi på en rätt tunn madrass på golvet..av alla ting så var detta det bästa alternativet. Första natten så vaknade vi fort vi vände oss, det knakade och man kände ribborna i ryggen..denna natt var lite bättre.

Gårdags kvällen tillbringades i metropolen Uddevalla...på en pub som visade IFK Gbg- AIK. Gick inte så bra för Ifk men det blev inte så mycket deppiga miner som jag först trott att det skulle bil.

Idag blir det förhoppningsvis en tur till havet o ett litet dopp...om nu ngn mer vill vakna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar