torsdag 28 juli 2011

Liseberg

I början på veckan bestämde vi att vi skulle gå på Liseberg oavsett väder. Vi trodde inte att det skulle bli så fint som det blev idag.
Det blev ett rekord kort besök för oss. Ca 1 Tmme. Det hela började med att det var väldigt varmt, jag svettades som en gris. 15 min kö för att komma in, Albert gillar inte att stå i kö så det blev lite livat. Väl inne var det så otroligt mycket folk och långa köer till alla attraktioner att jag tillslut kände att jag nog inte skulle palla det hela. Så jag ställde mig i en glasskö i 15 min, vi åt glass och sen åkte vi hem. Blev middag hemma innan vi for upp till Landvetter sjön för ett svalkande dopp.
Vi kommer testa på liseberg en dag när det regnar och mina ben inte känns som två stockar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar