tisdag 5 juli 2011

Grav vecka 32




Igår, 4 juli var det 2 månader kvar till beräknad födelse på den nya familjemedlemmen.


Dax att börja fota lilla magen. Insåg när jag såg fotot att magen är inte så liten. Det värsta är ju att den kommer att bli ännu större.


Efter illamåndet i början har jag inte mått så jätte dåligt. Lite ont i ryggen men inget att direkt gnälla för. Men nu börjar det kännas lite mer. Fötterna och vaderna svullnar i värmen, måste införskaffa mig ett par stödstrumpor till. Har kramp i vaden ibland på nätterna och måste rätt ofta gå upp på toa på natten. I sängen har jag svårt att vända mig så då kan det bli att jag ligger kvar i samma ställning stor del av natten, resultatet av det är att när jag ska kliva upp känner mig väldigt stel och öm i kroppen. Märker även när jag gör hembesök att jag inte längre kan sitta på golvet utan måste sitta på en stol, där är magen lite ivägen. Men på kliniken funkar det fortfarande ok att göra behandlingar.


Det är bara att hoppas på att det inte blir värre krämpor fram över och svalare väder:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar