söndag 3 juli 2011

Ledighet

På lekplatsen.

Charmtrollet i sin sulky!



Albert och jag har haft två underbara dagar ihop när jag var ledig to och fre. På torsdagen drog vi till kåsjön efter att vi kört P till jobbet. Där fanns en annan familj, det visade sig att det var Alberts dagiskompis som var där. Så det blev ett trevligt besök, Albert fick någon att leka med och jag en annan vuxen att prata med. Efter badet åkte vi hem och sov en välförtjänt lur innan det var dax för lite matlagning och en tur till lekplatsen.
Fredagen åkte vi till en kompis med två barn som jag inte träffat på väldigt länge. Albert och den yngsta är jämngamla. Det blev väldigt intensivt så Albert slocknade i bilen hem, men jag lyckades bära upp honom till sängen och vi somnade gott båda två. Resten av dagen ägnades åt lite shoppingträning på jula & jysk och massa lek.
Verkligen skönt med två hellediga dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar