tisdag 9 augusti 2011

Jönköping

I helgen åkte vi upp till Jönköping för att hälsa på goa vänner. Vi passade då på att gå ut i skogen för att plocka svamp, blev inte så mycket svamp utan mest blåbär. Jag var för tjock o trött för att gå runt i skogen och Alberts små ben för korta. Men vi fick ihop svamp till en sås och bär till en paj. Helt ok resultat. På vägen hem tog killarna sig ett dopp i Vättern, jag nöjde mig med att doppa fötterna. Den sjön är iskall. Men som vanligt blev Albert tokig när man ska ta upp honom.

När jag sedan skulle lägga mig på kvällen hade jag fått en liten blödning, ringde till KK Östra för att kolla läget. Inga konstigheter sa de eftersom jag hade känt sparkar strax innan och inte hade ont.Kan vara så då man har massa blodkärl "därnere" skulle det tilkomma smärta eller större blödning skulle jag åka in.

Inget mer hände så allt är lungt för stunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar