söndag 12 september 2010

Möhippa

I går var det dax för min systers möhippa. Jag kunde tyvärr inte vara med på hela för att jag dels arbetade och sen blev den så jäkla dyr. :( Men jag var med på Gökboet. Jäklar va kul det är där. Vi hade en femkamp och man ger verkligen järnet. Idag har jag sån hemsk träningsvärk i höger armen men det är det värt. P kom sen o hämtade mig. Jag skulle inte vara med på middagen på Okleys utan dit när showen var över. Så kl 20 var det bara att hoppa in i duschen o ta på sig partyhatten. Får väl säga att man kommit lite från utelivet, att ta bussen in till stan kl 21 en lördag tillhör inte vanligheterna. Kom på mig själv att sitta och hålla min väska krampaktigt i knät, ifall ngn full ungdom skulle vilja ta den ifrån mig. :) Väl inne på Okleys var det rätt trötta tjejer som satt, inte så himla mycket drag. Så efter två timmar var det dax att åka hem igen. En av tjejerna skulle sova hos mig hon ville ut o ha lite kul men jag sa bestämt nej att nu var det dax att åka hem. ringde till min lille kära raggare J så kom han glatt o hämta oss med sin lilla twingo. Tack för goa vänner, att slippa åka bussen hem var väldigt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar