torsdag 2 september 2010

Ett år går så fort

Albert leker med sina nya presenter.

Födelsedagsbarnen!
Albert sitter i fotöljen han fick i present och läser bok tillsammans med pappa.


För ett årsen så var lille Albert väldigt liten. Men så söt.




Våran lilla bebis. 29 augusti 09, 1 dygn.



För ett år sedan kom vår lilla guldklimp. Tiden har gått otroligt fort, det är först nu man förstår vad folk menar med att man ska ta vara på tiden för att den går så fort. Ca 25 cm och 6 kg senare är Albert idag som en liten visp. Han klättrar,kryper och lever rövare. inte många lugna sec när man är med honom. Jag är glad att han inte har börjat gå ännu, räcker med de blåmärken han redan har på kroppen.
Jag jobbar för fullt inte många lediga dagar och Albert får vara hemma med sin far. Jag får många frågor på jobbet om vem som tar hand om min lilla gubbe. När jag svarar att min man är hemma så blir de flesta förvånade och undrar ifall det verkligen går bra. Det går hur bra som helst. P är en underbara pappa som verkligen tar hand om sin son, ja han är lika underbar pappa som jag är mamma, för jag tror faktiskt vi är lika bra på att ta hand om honom. Att vi sen är olika bra på att ta hand om allt runt om, det är en annan femma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar