fredag 17 september 2010

Framtiden

Jag har nu tagit massa beslut om min framtid. Jag har sagt upp min natt-tjänst och skall bara jobba kvar i hemtjänsten nere i Åsa november ut. Sen blir det fotvårdsklinken för fullt. Det känns som två stora stenar fallit från mina axlar. Men samtidigt spännande/skrämmande att stå på egna ben och vara min egna chef. Får hoppas att alla planer som jag har går i lås och att fler kunder hittar till mig. Men det känns väldigt bra att kunna satsa på Foten och att bara ha kliniken att tänka på.

2 kommentarer:

  1. Gött, kaffe kan ni alltid få hos oss om det krisar i pengakistan :) Håller alla (eller jag har ju bara två) tummar för dig, för du har verkligen slitit nu det sista. När november är slut ska vi fira att du står på egen "fot".
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli jättebra kyssen./ Anna

    SvaraRadera