torsdag 24 juni 2010

Semester

Skall på scoutläger i augusti och har tagit semester då, trodde jag. Men jag hade tagit semester nästa vecka. Så nu är jag ledig både nästa vecka o läger veckan. Tur att man har så många dagar sparade:)
Nu på morgonen har Albert få åla/krypa runt utan blöja. Helt plötsligt ser jag honom bara glida runt. Det hade visst kommit lite kiss(så lite var det iof inte,jättepöl) så det fick bli ett litet morgondopp i handfatet.

Det är så mysigt när Albert tar sig runt på golvet, stannar upp,sätter sig och "läser" en bok o sen sticker vidare runt på golvet. Han kan roa sig själv en liten stund så att mamma hinner blogga.

Glad midsommar önskar jag alla!

1 kommentar:

  1. Vad skönt med lite ledigt! Själv ska jag jobba veckan efter midsommar, men sen så börjar semestern! Ha det gott i solen! Kram Anna

    SvaraRadera