torsdag 17 juni 2010

Feber

Natten till onsdagen blev Albert väldigt gnällig, han var lite varm tyckte jag men tänkte att det beror nog på att han ligger imellan sina päron. På morgonen var han ännu grinigare o varmare. Tempen visade 39,7. Suck. Jag skulle på konferans med jobbet o P skulle jobba. Det blev P som var hemma och fick VAB. Hade en trevlig konferans men det var inte kul att ringa hem och höra att inte febern gick ner. P hade väl en så där trevlig dag med en grinig trött o febrig son. Jag tror det är första gången i vår familjs historia som P med glädje åkt och handlat:). För när jag kom hem så fick P åka till Mc D o äta middag och sen till Willys o shopa lite.
Natten till idag har vart så där mycket vaken tid. Minns att jag kl tre sa till P att bara jag får sova en halvtimme är jag nöjd..sov till sex så det blev lite längre. Albert mår lite bättre idag och är hemma med sin far medans jag är på kliniken och sen skall göra lite hembesök. Hoppas bara att kommande natt blir lite lugnare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar