lördag 2 januari 2010

2009 - ett händelsrikt år

Kunde inte sova i natt(ngn snarkade så högt!) så jag la mig på soffan och tänkte på allt som hände under 2009..kom fram till att det var ett väldigt händelsrikt år.
Jag fyllde 35 år,avslutade en yrkesutbildning, startade ett företag, min mormor gick bort,var i Gdansk,gravid, fick en son, var på 2 bröllop, 1 begravning, 4 dop, flyttade, köpte en splirans ny bil och fick en vit jul och nyår. 2009 i korthet.
Sen är det ju en massa andra grejor oxå som när man tänker tillbaka inte minns förrän man börjar prata med ngn annan. Jag tycker nog att 2009 var ett bra år men hoppas att det inte händer fullt så mycket 2010. 2 bröllop vet jag om iallfall. Några dop tror jag inte det blir och förhoppningsvis inga begravningar. Några vänner fyller jämt så man kan ju hoppas man blir bjuden på fest;)
Det är bara vänta och se vad som händer!

Nyårsafton firades hos kompisar där vi gjorde pizza ihop och drack massa rödvin, tjötade och kl 24 fick P skjuta av en bomb eller var det nu var.Albert struntade i 12slaget. Sov som en stock. Mycket trevlig kväll/natt. Nyårsdagen tog vi en promenade i det härliga vinterlandskapet innan vi åkte hem efter en lunch på pizza rester.
Resten av dagen slappades det bara och det var skönt.

1 kommentar: