måndag 25 januari 2010

En smärtsam helg

I fredags så halkade jag i en trappa, den var lite hal. Jag bar Albert i bilbarnstolen och vi for som vantar ner för trappen. Albert skrek som en stucken gris, tack o lov var det ingen fara med honom. SJälv låg jag ett tag bara för att känna efter om det gjorde ont någonstans. Det är väl rumpen som tagit mest stryk men även ena armbågen. Chockad var jag oxå. P som stod bakom mig i trappen blev lite chockad oxå, det såg nog värre ut än det var. Tack o lov behövdes inget sjukhusbesök.
Lördagen firades att det var ett årsedan jag blev fotterapeut. Synd så var vi bara 9 st som träffades från klassen. Vi åt först på en grekisk taverna med dålig service, maten var iof god. Sen fortsatte vi till Dubliners. Jag var ute på krogen första gången på länge och det hela slutade med Centralens pub och en Jäger som spiken i kistlocket. Kl 22 var jag på väg hem. 7 timmar med ett gäng tjejer gick hårt på mig. Slocknade som en gris när jag kom hem och var hyfsad fräsch på söndagen.
Söndagen var farmor först barnvakt så vi var på bio, såg Sherlock Holmes. Den var bra. Efter filmen så blev det middag hos farmor. Tog ett glas vin till maten men det var inte så gott så det dröjer nog ett tag tills nästa festande.
Nu är det ny vecka o nya tag. Har nu erbjudande på kliniken och annonserar så jag hoppas det ska bokas upp i kalendern med massa folk som behöver fotvård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar