fredag 30 oktober 2009

2 månader

Nu har Albert hunnit bli 2 månader. Vi börjar sakta komma in i lite rutiner, fast det är inte ofta som dagarna blir som jag planerat.Antingen så är jag astrött och orkar inte göra ngt eller så vill Albert bara ligga vid bröstet och äta:) och då kan jag inte göra ngt annant..
2 månaders dagen firades med att sova hos kusinerna i Frillesås. P skulle sova borta m jobbet så då passade jag och Albert att åka ner till Frillesås ett dygn. Vi hade det jätte mysigt och jag passade på att hälsa på mitt jobb som jag är tjänsteledig ifrån. Kände igen några ansikten, har ju inte jobbat där på 2 år förutom förra julen då jag var inne lite granna. Saknar kollegorna och stämningen där.
Men att jobba får jag känna på redan nästa vecka,då börjar jag så smått på kliniken igen. I helgen skall jag spåna på julerbjudanden och nästa års annonseringar. Måste även planera budget för kommande år. Men helgen brukar alltid gå så fort så jag hinner väl inte det.
Min mobil fick jag lämnat in igår,den hade ballat ur helt och hållet. Inte hade de ngn låne mobil heller så jag är mobillös. Skönt på ett sätt men samtidigt jobbigt så man är van att kunna ringa närsomhelst samt att jag använder den som klocka. 1-4 veckor ska det ta att laga den. SUCK.

Jag börjar nu bli bättre i min förkylning, hostar bara lite grann och snorar lite. Skönt att bli bättre.

Helgen skall vi inte fira på ngt speciellt sätt, P skall väl ladda för den viktiga matchen på söndag. Hoppas Änglarna vinner för annars blir det inte roligt för mig..en deppig P är inte kul att vara med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar