torsdag 8 oktober 2009

Det e mycket nu..

Just nu hoppar sig allt på mig. Har massa pappersarbet eller så mycket papper är det igentligen inte, det är ju mest sitta framför datorn och skriva. Ska göra en priolista idag. Har/är förkyld, smällde till i söndags så jag snörar och hostar, men det känns som det börjar bli bättre.

Har haft som plan i veckan att sitta och jobba när P kommit hem från jobbet med den lille huliganen vill bara ligga vid bröstet då. Så den bästa tiden att jobba på är att göra det på morgonen för Albert är en liten ängel på förmiddagen. Äter,bajsar och sover. Så söt.

När han sen vaknar på em så blir han lite mindre ängel. Ingen fara igentligen han äter, är vaken lite längre o somnar sen igen. Sen när pappa kommer hem och jag tänker att fader och son skall umgås, då vaknar Albert och är lite huliganig..äter som häst..och får han inte bröstet skriker han. När han är nöjd med bröstet skall han helst ligga på mig, lägger jag honom i sängen eller om P tar honom skriker han igen. Nu skriker han ju inte hela tiden utan det går liksom i vågor under kvällen. Sen brukar han somna söt och sover ett par timmar mellan maten under natten. Så igentligen är han väl ingen riktig huligan. Det finns ju de som har det värre med sina små.
Å han e ju väldigt söt:) ändå..

Så nu sitter jag vid datorn, Albert sover väl en stund till, P har just klivit upp och skall göra sig redo för jobbet. En ny dag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar