onsdag 24 mars 2010

Vasst i munnen

Dagen startade med ännu ett pottbesök för den lille herren i familjen. Han verkade inte uppskatta det lika mycket idag som sist. Men det är roligt att han får sitta på pottan lite. Jag har provat min klänning idag och jag tycker nog att jag ser riktigt bra ut, o med håret fixat och slöjan på plats så blir jag P´s vackraste prinsessa för en dag iallafall. När vi kom hem la jag Albert i vagnen och han somnade som en stock och sov nästan i tre timmar. Under dessa timmar blev köket storstädat och resten av lägenheten uppfrächad. Fick även gått igenom lite lådor från källaren. Ibland sprudlar jag av energi och får så himla mycket gjort. Att lilleman sov länge gjorde ju även sitt.
Efter att jag provat klänningen satt Albert i mitt knä och började gnaga på min tumme. Snacka om min förvåning när jag kände att det var ngt vasst där. Så nu är tänderna på gång. Tycker det ser ut som två små tänder som är på väg. Jag hoppas att det inte skall göra för ont på honom. Kvällen tillbringade Albert med sin mamma på Spårarmöte(små scouter) medans pappan var på Spårarmöte på sin kår. Scoutit värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar