lördag 20 mars 2010

Hinna med

Idag vaknade Albert tidigt och ville inte riktigt sova vidare som hans föräldrar ville så det var bara att knalla upp. Efter frukosten satte vi oss i bilen och åkte in till stan. När klockan var 11 satt vi på Mc och åt lunch. Då hade jag hunnit köpa underkläder så att jag kommer vara mer jämntjock än bilringstjock under klänningen då jag ska stadga mig. När vi sen var på väg mot Partille igen var kl strax efter 12 och då hade vi hunnit vara inne på BR och köpt kläder till killarna, ja inte på BR utan på Kappahl. O ett varv in på Saluhallen.Hann även med en kaffe hos svärmor innan vi landade hemma.

Hade planer på att baka massa idag men luften gick ur oss. Jag gjorde Dumlekakor igår kväll så det var lite duktigt av mig tycker jag. Så det är ok med vilodag idag:)

Vi har planerat lite vad som måste fixas. Det är idag 5 veckor kvar tills vi ska gifta oss och än så är jag inte så stressad. Men jag känner mig själv..det hinns nog med att stressa upp sig..både en och två gånger..Det jag känner mig lite stressad över är en kommande hippa(om det nu bli ngn) eftersom jag arbetar varannan helg så blir det inte så många helger kvar..men som P säger: ingen mening att stressa upp sig det kommer när det kommer och då är det bara att finna sig i det hela.

Middagen idag bestod av färsk vitling som P stekte upp. Smarigt värre.
Kvällen ska ägnas åt tvn men tanken var röja o gå till källaren..men det är en dag i morgon oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar