onsdag 29 juni 2011

En het dag

Startade dagen med ett besök på Ica för att prata rekryteringkampanj med scouterna. Ett mycket givande möte, Ica-mannen tyckte att det var väldans bra att jag tagit kontakt och hoppades på ett långsiktigt samarbete. Vi får se hur det hela utvecklas i framtiden.

Efter mötet skulle jag på hembesök på ett ålderdomshem, när jag kom dit var jag lagom varm och svettig och då säger de att det är bara en som vill ha fotvård. Då blev jag lagom arg eftersom när jag var där för 8 v sen sa jag till att ska jag komma måste det vara fler än en och då gjorde vi upp att jag skulle gå igenom alla. Nu var det så varmt så jag sa att jag tar den lilla gubbe som ville ha mina tjänster. Blir nog så att jag inte kommer gå till den avdelningen igen och det är deras förlust. Så istället för att jobba åkte jag hem,tog mig en kaffe, lite glass o tog rast framför våra bästa år.
Efter den otippade rasten bar det av till kliniken för lite pappersarbete som jag låg efter med.

Eftermiddagen och kvällen avslutades med att umgås med de kära grannarna, det blev både lek,svett, tårar och god grillad middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar