söndag 13 mars 2011

Vecka gick denna med.

Det blev några vabdagar denna vecka med. Imåndags var det stängt på förskolan och jag skulle vara hemma med lilla Albert. hade lite planer på vad vi skulle hitta på. Men redan på söndagen hade Albert lite feber och det blev inte bättre på månagen o inte på tisdagen. På onsdagen var han äntligen lite bättre. Då var han hemma med P. Det var väldigt tråkigt väder ute så de hade varit inne hela dagen, när jag kom hem från kliniken så vi tog en lite utflykt till Allum. där har de fiskar som simmar på golvet som är jätteroligt att springa på för en liten kille med spring i bena. Vi avslutade besöket med varmkorv o mjukglass. Skönt att se A piggare igen. Så det blev förskolan på torsdagen.
Dagarna och veckorna rullar bara på. Jag är nu i vecka 16 och känner mig bara fet. Jag är inte så trött längre och har gått upp lite grann. Det syns ju inte att jag är gravid utan mera att jag ätit massa semlor. Mina vanliga jeans har jag fått lägga bort och jag har fått leta fram mammabyxor och går mycket i jogging byxor. (o det är iof inte så ovanligt)
Lördagen tillbringade jag på ett årsmöte med fotterapeuter, det ända roliga var att träffa en gammal klasskompis o fröken. Jag kommer sitta kvar ett år till som suppleant och hoppas att jag detta år kommer bidra mer än året som gått. Tack vare mina scouter har jag lärt mig en hel del om mötes teknik, o sett att det behövs lite hjälp här. frågan är bara ifall de är mottagliga för mina råd. Lördagkvällen hade vi finbesök av den nyaste Fränbergaren och tittade på melodifestivalen. A & E lekte jättebra tills A kraschade i säng kl 21.

Idag har vi bara slappat och njutit av att det varit vårkänslor när man varit ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar