tisdag 1 mars 2011

1½ år

Vi har varit på BVC på 1½ års kontroll. Vi hade fått ett formulär att fylla i,ngt som P kom på strax innan vi skulle gå iväg. Så snabbt gick vi igenom det. en fråga var ifall vårat barn kunde bygga ett torn av tre klossar. Nej kryssade vi i. Jag o Albert har suttit många gånger o lekt med klossarna, just för att öva detta o då har han alrig fått till det. Men gissa om det satt två föräldrar med gapande munnar på BVC när Albert tar och bygger ett torn på tre klossar. Mycket stolta blev vi. Som vanligt följer Albert sin egna kurva,som är lite nedanför "normal"kurvan. Men inget att oroa sig för. Så nu ska vi inte till BVC förrän 2års kontrollen. Om nu inte Alberts syskon tänker komma förtidigt som Albert gjorde:) Om allt går som vi vill, är det beräknat att Albert blir storebror 1/9.


Efter ett besök hos frissan är min kalufs numera kortare och ljusare, blir lätt chockad varje gång jag kollar mig i spegeln. När P kom hem blev han lite fundersam på hur jag såg ut. Men han vänjer sig förhoppningsvis, håret växer ju ut så snabbt igen.

2 kommentarer:

  1. roliga nyheter:)kram fam bäck

    SvaraRadera
  2. OJ VAD ROLIGT!! Grattis till nästa bebis med! ;) Kram från Erica på gamla jobbet

    SvaraRadera