söndag 6 mars 2011

känts som bakfull

Igår kväll var vi på 40års fest. Albert hade farfar o E som barnvakt. Det hade funkat hur bra som helst. Det var skönt. Albert vinkade glatt när vi gick och sen hade det inte varit några problem. Vi hade det väldigt kul på festen, alltid trevligt att träffa vänner och äta gott. Det som är konstigt är att jag har varit så "bakfull" idag.Drack bara dricka. Fast det kan bero på att min älskade son vaknade kvart i sex och ville inte somna om. Så jag la mig på soffan o vi tittade på barntv. När det gått 2 timmar var jag trött så jag fick väcka P så vi fick byta av. Sov gott i nästan en timme. Sen blev Albert trött så kl 10 la vi oss hela familjen o jag o Albert sov två timmar till.

Vi har även hunnit vara ute i det sköna vädret o njutit av solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar