söndag 16 januari 2011

Tiden bara rinner iväg

Det känns som jag aldrig hinner uppdatera min blogg. Det händer så mycket nu. På kliniken har jag målat om, nu väntar jag på plattsättaren som skall komma o sätta upp lite kakel för mig och farsan ska hjälpa mig sätta upp lite nya skåp o hyllor. Sen behöver jag ny belysning oxå, det blir lite dåligt med ljus på kvällen. Jag har ju avtal på remisser sen 1 nov-10 men ännusålänge har det inte kommit in några. Så i förra veckan mailade jag de vårdcentralerna det rörde sig om, fick ett svar och det var att det fanns flera aktörer som de anlita. Det roliga i det hela är att det är de som bett om att fler fotvårdare. Jaja bara vänta o se.

När terminen startade började även P att arbeta igen. Eftersom vi inte får börja inskolningen av lilleman förrän den 24/1 har det blivit lite pusslande. Jag har varit hemma några dagar. Det har varit riktigt mysigt att få vara själv med Albert. Vi har passat på att hälsa på hans moster ena dagen och hans mormor andra dagen.

Både A och jag har varit väldigt trötta senaste tiden, båda blir jättetrötta vid 17tiden. Men idag har det varit en väldigt slö dag. Efter att P gjort pannkakor till frukost la vi oss o sov frukost, hela familjen. Det regnade ju bara ändå ute. Jag sov i en timme innan jag gick upp och grejade, julen skulle ut. När klockan närmade sig tolv väckte jag P o sa att det var dax att kliva upp. Då hade han hunnit sova i två timmar. Albert vaknade en kvart senare.
Innan vi landade i soffan och Solsidan hann vi med en tur för shopping på Ica landvetter och ett besök hos farfar & E. Där byttes det julklappar. Alltid lika kul med paket:)

Nu ska det laddas för en ny vecka med blandat med jobb & lek.(laddningen startade med varsin räkmacka, bra uppladdning,tycker jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar