söndag 19 december 2010

Pulkapremiär

Idag hade vi E & A på brunch. Det var kul att träffa dem blir inte så ofta sen de flyttat till Jönköping. Albert blev jätteglad över att se dem och han fick en fin talande julklapp(som troligtvis kommer göra oss föräldrar tokiga:)) Efter mat, lek o sport på tvn gick vi ut till pulkabacken. Det skulle bli en första pulkatur för A. Han satt snällt kvar i pulkan när vi gick och sen i backen var han så rolig. När A & P släppte honom ner för backen blev hans stora blå ögon som tefat..lite skräckblandad förtjustning. Andra åket tjöt han av skratt så det blev bra träning att gå upp och ner för backen. Men när P skulle åka med ner för backen på en sopsäck stirrade A med förvåning på honom och undrade nog vad som försig gick.

När vi väl kom in i igen hade vi tagit farväl av våra gäster och A lekte med sin talande hund och p och jag kollade på handbollsfinalen. Jag som inte är ett dugg intresserad av handboll var tvungen att kika.

Eftermiddagen skulle vi igentligen på Glöggmys men eftersom min näsa rinner som att någon öppnat en kran bestämde vi oss för att stanna hemma.
Jag hoppas jag blir bättre tills jag ska träffa tomten:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar