torsdag 18 november 2010

domen

Idag var jag hos sjukgymnasten med min onda rygg. Han klämde och tryckte o greja med mig, ett tag var han lite orolig för jag hade dålig reflex på höger ben och känsel. Men det verkade tillslut som det det var ok ändå. Domen löd: att to o fre göra en övning 10ggr varje timme och promenera 3 ggr/dag (30min gång)tills jag ska dit igen på måndag. Hur ska jag hinna gå 3 ggr dag o 30 min varje gång? Idag hann jag gå två gånger dock inte 30 min varje gång men jag får ha som mål att gå ut o gå 3 ggr o sen hoppas jag att tiden kommer oxå.

Förskoleplatsen vi fick till A var bara en tillfällig plats under våren. Får se vart han hamnar sen. Men vi gick förbi baracken han ska gå i, kändes inte så upplyftande. Få hoppas att personalen är bra och att de andra barnen är goa. O att min lilla gubbe kommer trivas o må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar