lördag 26 september 2009

samlar poäng

Idag kom jag på att det verkar som jag/vi var 4 vecka samlar lite extra vuxen poäng.

V 1 Vi flyttade till en ny fräsch trea i en kommun utanför stan.(Ingen lägenhet vid Avenyn)
efter 4 veckor Fick vi underbara Albert. (vi blev föräldrar=inte vara ego längre)
Efter ytterligare 4 veckor (idag) åkte vi och köpte en splirans ny bil. (slippa meka)
Undra vad som händer om ytterligare 4 veckor?
Varken jag eller P har haft en bil som inte har gått nästan ngt. Ska bli väldigt kul att hämta den på onsdag, längtar.
Men det kommer nog bli lite små gnabb vem som skall köra när vi skall iväg på ngt:)

Idag har vi även varit på Sävedalens marknad, träffade våra grannar där så vi strosade runt lite tillsammans innan vi drog åt vart sitt håll. Vi köpte ingenting förutom fika och att P spelade på chokladhjulet.

Resten av lördagen har vi avnjutit i hemmet. Blåvitt spelade idag så min killar kollade på matchen medans jag låg i sängen och skulle se där, somnade visst för när jag kollade upp nästa gång var matchen slut och killarna var inte längre på lika gått humör.Den minstes humör berodde nog mer på hunger än att laget förlorat.

2 kommentarer:

  1. Vad mysig tillvaro ni har! Och vad söt han är, lillen! Kan inte se om han är lik sin mor? och far har jag ju inte sett. Vad säger andra...vem han liknar mest? Tänkte sticka en gul/svart tröja, men då hamnar väl den i en u-landscontainer. Njut av livet, det gör jag ( bara ont i en arm, bådar inte gott för fotvårdsframtiden, MÅSTE börja träna )kram

    SvaraRadera
  2. Gul/svart är väl inte de färger som går hem bland männen i denna familj:) Åsikterna går isär om vem A är lik, men jag tror att han har min näsa iallafall..lite uppåt.

    Det är ju tur att du bara har ont i en arm:) för du har ju två..men det är nog bäst att du börjar träna så inte båda pajar!!!! (lätt det är o ge råd, att själv följa dem är lite svårare)
    KRAM

    SvaraRadera