fredag 18 september 2009

Helt ok natt

I natt så var det inget krångel alls. Albert vaknade och åt utan krångel. Fick nappen en gång och hade den en stund innan han spottde ut den. Så jag vet ingentligen inte ifall han gilla den eller ej. Jag känner mig rätt pigg idag kan bero på att jag sovit gott mellan amningstillfällena och sen haft lite sovmorgon. Så nu skall jag utnyttja min pigghet att städa och diska...ja efter Hem till gården...så man får lite fint till helgen och kan ha lite fredagsmys med sin lille & store man.

2 kommentarer:

  1. Hur går det med disken :)

    SvaraRadera
  2. hm ja det blev visst inte diskat av mig under hela helgen. Pappan i familjen tog tag i det hela på söndagförmiddag då frukosten fick intas på scoutvis. Flingor i storkåsa:) Så nu finns det ingen diskhög!

    SvaraRadera