onsdag 11 januari 2012

Tillbaka till vardagen

Jag var så glad att denna vecka kom och vi skulle komma igång med vardagen igen. Visst har det varit skönt med ledighet men känner nu att vardagen är lockande. Jag har börjat jobba mån o tis och P ska då vara hemma. A skulle börja på förskolan igen efter lovet. Men nu blir det inte riktigt alltid som tänkt sig, jag kom i väg till jobbet men A fick feber mellan mån o tisdag natt så han kom inte till förskolan.
Idag har febern varit borta så det har varit fullt ös på min stora kille så imorgon är det förskolan som gäller.
Jag har sagt till många att jag ska starta ett nytt liv efter nyår så idag tog jag tag i det. Har suttit och kollat lite lättare mat och gjort inköpslista, och har även varit iväg och köpt gym kort. Fast man blir ju inte tränad av att ha det i plånboken så imorgon bär det av till gymmet. Tis & to är planen att jag ska träna på morgonen. Mina promenader har det inte hänt ngt med men det kommer väl oxå nu får jag hoppas. Så nu siktar jag mot en piggare tillvaro!

1 kommentar:

  1. Det låter som du är på gång! Själv har jag inte köp något kort ännu.......det får bli efter flytten. Då börjar mitt nya liv med friskis och svettis :-) Kram Jane

    SvaraRadera