lördag 21 januari 2012

Helgmys

Från att tro att fredag kvällen skulle sluta som vanligt framför tvn blev den iställrt väldigt aktiv. Det börja m att jag & barnen åkte buss till P's arbete.A sitter som ett ljus & tittar på allt. Sen åkte hela familen ner till bowlinghallen.Där mötte våra grannar upp.Detta är något vi tidigare inte prövat på m barnen. succe! När sen musiken o discolampor körde igång dansades det regält. Brakedance är kanske ngt för A. Efter bowlingen blev det mat på stationen. Lite folk o barnen hade ett eget kryp in där de kunde härja fritt. Det blev en mycket bra kväll.

Idag har snön vräkt ner. A & jag skulle åka pulka men fick gå hem efter 5 min.Han uppskattade inte alls när snön blåste rakt in i ansiktet. Hela familjen hoppade istället in i bilen o for ner till "stan". Jag & A gick för att hyra film på Hemmakväll & P&H gick in på affären för lite shopping. Så det blev Smurfarna t A & svinalängorna & lycka till, till oss päron. Det är tur att man får ha filmerna en vecka för vi skulle aldrig palla se 2 filmer på en kväll.

Efter middagen var A inne på sitt rum o lekte, helt plötsligt hörs ett vrål, min älskade lille tok hade fastnat i leksaksugnen. På något sätt har han fått in bena i ugnen o de fastnade vikta där inne. Jag skratta så jag grät, P fick komma o tillsammans fick ut honom. undra vad han tänkte på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar