måndag 24 maj 2010

Tiden bara rusar.

Idag är det en månad sen jag blev Fru Fränberg. Tiden har verkligen rusat iväg, har inte hunnit skriva så mycket i bloggen, nu sitter jag på kliniken och väntar på nästa kund så jag passar på.

Helgen har avnjutits med värme,arbete och god vänner. Men jag känner mig inte direkt utvilad idag då Albert lever rövare på natten. Gnyr och gnäller i sömnen. o skriker när nappen ramlar ur så min skönhetssömn har blivit störd:) Men det var ändå skönt med helg.

Det som hänt med Albert är att han nu sitter själv och ålar/kryper snabbt fram på golvet. Så nu gäller det att ha koll på grejerna. För får han fatt i ngt åker det in i munnen. Albert har även hunnit vara på scoutläger. Det gick bara bra,vi sov inne i stugan på madrasser på golvet så det gick bra. Albert fick mycket uppmärkamhet och det gillar han verkligen. I sommar skall vi på ett veckolångt läger och då ska vi bo i tält, det blir spännande.

På kliniken rullar det på. Har fått lite respons efter mina annonser i Partille tidning. Det är kul. Har även fått in foten på Björkekärrs hus. Så där blir det rätt mycket att göra framöver. Det är oxå kul.

Ska försöka att iallafall minst en gång i veckan uppdatera vad som händer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar