fredag 5 februari 2010

En helt vanlig fredag

Jag var ovanligt trött i morse och hörde inte ens att P försökte ge Albert mat kl 8. Vaknade strax efter och det kändes som någon limmat mina ögon. Men efter lite kaffe var jag på banan igen.
Albert somnade efter ett tag brevid mig i soffan och jag han göra lite bokföring. När Albert sen vaknade var det mat som gällde för honom. Imorse sa jag till P att det Albert spyr inte lika mycket längre...detta fick jag nu äta upp. Fick byta kläder på mig själv 1 gång och på Albert 4 gånger.(Jag är glad över tvättmaskinen och att han ärvt massa kläder) Sen skulle jag äta och Albert var lite orolig, så jag hade han i knät. Då händer det...han tar i och stönar för kung och fosterland och det brakar till i baken på honom. Han bajsar så mycket att det kommer utanför blöjan..byta kläder igen.

Utan några missöden satte vi oss i bilen och körde söder ut till Kungsbacka. Hämta klänningen och hann in i en annan butik och kollade på näbbklänningar. Albert sov från och till. Vill inte att P ska få se klänningen innan den stora dagen så jag tog vägen förbi P far och sambo och lämnade klänningen där.
Nu är vi hemma och väntar på att P ska komma hem och ha fredagsmys med oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar