söndag 7 februari 2010

Babysim




Idag började Albert på babysim. Det gillade vi alla tre. Vi tog en promenad ner till Björndammens simhall,bade och promenerade hem igen. En lagom söndagsfamiljeaktivitet. Just innan det var dax för att gå i pluret så kissade Albert, det bara rann längs min arm och ner på mitt ben. Tur att jag hade baddräkt på mig o att det bara var kiss som kom.Albert trides i vattnet tillsammans med P,nästa gång ska jag oxå vara med i vattnet. Han sprattlade med benen och smilade. När vi sen skulle göra oss i ordning efter badet blev det lite mera svettigt för min del. Det är väldigt trångt i dusch och omklädningsrum men efter lite meck gick det bra. Det kommer att bli kul att följa Albert de kommande söndagarna och se hur han kommer gilla badandet.

1 kommentar:

  1. Härligt med babysim. Ser ut att va en lycklig far och cool son...
    hälsningar från moster

    SvaraRadera