tisdag 26 oktober 2010

Remiss

Igår kom det efterlängtade kuvertet. Ett avtal. Snabbt skrev jag på det hela o skickade tillbaka det. Det är ett avtal med VG-regionen så att jag kan ta remisser för fotvård på kliniken. Det är 4 vårdcentraler som kan skicka sina patienter som behöver fotvård till mig. Detta är helt nytt för mig o ska bli väldigt spännande. Har ingen aning om hur mycket kunder det kan ge mig, bara att hoppas på att det kommer ngn. Annars rullar det på som bara den på kliniken. Det har varit lite dött ett tag men nu börjar bokningarna komma in. Hembesökstiderna är uppbokade de närmaste 2 veckorna.

Det är dessutom inte många pass kvar nere i Åsa och hemtjänskten. Det känns otroligt skönt att jag kan börja räkna ner. Just nu är det väldigt hårt, inte kul att jobba över när man slutar 22.
Vad konstigt det kommer att kännas att jobba "svenssontider" eller kanske helt underbart:)
Om jag jobbar helg är det bara lördag. O inte några sena helg kvällar. Att jobba sent på måndagar känns helt ok när man vet att man kommer hem i tid de andra dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar