onsdag 20 oktober 2010

Det är bättre nu..

Förra veckan var en riktig dålig vecka för mig. Folk pratar om att de går in i väggen. För mig kändes det som jag gått igenom den. Det har snurrat fort det sista, min älskade lilla syster har gift sig och jag & P var toastmastrar. En del att fixa inför det bröllopet. Samtidigt har jag försökt vara en glad rolig mamma, kåt,glad och tacksam fru, trevlig och hjälpsam kollega och en drivande, arbetsam egenföretagre. Får inte glömma bokslut i kåren mm.

Så förra veckan gick luften ur mig. Skulle jobba to kväll o fredag dag...men fick ringa o sjuka mig..(vilket gjorde att jag kände mig som en svikare i hemtjänsten) Jag orkade bara inte. Orkade inte göra ngt..började gråta för ingenting..så det blev mycket prat o vila här hemma. Kändes skönt att få vara hemma med Albert o bara vara med han o P. EFter mycket tårar blev det glädje. Albert gick sina första tre steg. Han går inte så så bra men ibland går han ett par steg. Men han står nu utan att hålla i sig och det är roligt.


Efter att få vila mycket och blivit ompysslad av min man mår jag nu mycket bättre. Luften som gick ur mig är åter i mig
Familjen ute på promenad i Björkekärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar