tisdag 30 juni 2009

Packning

Peter har vart så flitig både söndag och måndag kväll o rensat bland alla sina grejer. Så idag har jag varit flitig och packat ner vinterkläderna, känns som vi inte kommer använda dessa innan 1 augusti. Känner mig väldigt nöjd med min förmiddag, packat 6 mindre lådor m böcker och 5 stora kartonger. (Synd bara att det inte märks) Har även hunnit tvätta, förbereda middagen,rensa lite,gjort en Östhjälpspåse och diskat. Tog en halvtimme på rygg, det var ju Hem till gården, har inte sett på länge men nu var det spännande så jag får nog se i morgon med.

Nu skall jag ta det lite lugnare, sortera lite i pärmar, läsa lite bok kanske och lite annat pyssel. Mest av allt ska jag undvika att bli en blöttare pöl än jag redan är.

O den i magen mår bara fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar