lördag 13 juni 2009

Flytta kanske?

När jag kom hem efter en lång dag på Gekås med tunga påsar och lättare plånbok satte jag mig i soffan för att pusta ut. I handen hade jag en liten posthög. Det var somvanligt lite blandad kompott i posten, räkningar och ett litet brev från Partillebo.Sprättade upp det brevet och om jag fattar rätt så har vi fått en lägenhet i Partille. JIPPI!!! Flytt innan bebis, de vill gärna att vi flyttar in 1 aug. Så det är bara att sätta igång att packa. Det är en trea på 65 kvm som är alldeles nybyggd. Känns kanon!!!

Så nu börjar samlandet av kartonger och Peter får börja röja bland sina grejor.



Grav rapportering - blev helt slut av att gå på Ullared en hel dag, när jag kom hem så slocknade jag och vaknade av att det högg till i ljumsktrakten. Detta har hänt förr och jag är inte orolig för min barnmorska har sagt att det är ligament i livmodern som gör sig påmint. Tack för att du påminner, lilla livmoder! As ont gör det ialla fall. vara bara att ligga och andas lite djupa andetag så släppte det till slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar