måndag 22 juni 2009

Lyckad helg

Har haft ett otroligt bra midsommarfirande uppe i värmland. Det har vart god mat, goda vänner och gott väder. Ja, lite regn kom i bland men under själva firandet så sken solen och det blev riktigt varmt och sen var det lite växlande.

Passade på att träffa min klasskompis från fotskolan. Hon har sin stuga knappt 10 min promenad från där jag var. Världen är bra liten. Roligt att ses var det iallafall.


Grav.rapport: Allt är som vanligt, ont i ligamenten ibland men ingen fara, ryggen värker ibland, men tror mest att det är förslappade ryggmuskler och latmasken som bråkar:-) ingen fara på taket där heller. Känns lite tungt i vändingarna i sängen ibland men skall väl inte klaga, jag kan ju vända mig..
Magen växer men jag tycker inte det syns så mycket, ibland ser det ut som gravmage. Men rätt ofta tycker jag att det hela påminner om när jag var som tjockast...bara massa sladder runt midjan..nu är ju magen i lite fastare form och tyngre än då men känslan finns där..men jag vet ju att det är något i magen som växer eftersom den lille påminner mig genom att kicka mig titt som tätt.
men annars är allt som vanligt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar