fredag 14 december 2012

Toabesök

A vägrar gå på både toa & potta här hemma så han brukar gå utan blöja och springer o hämtar blöja när han vill kissa/bajsa. Just bajningen har vi det lite kämpigt med, han vill verkligen inte. Kan gå upp t en vecka mellan gångerna, han är inte förstoppad utan vill helt enkelt inte. Idag bajsade ha och efteråt ville han gå naken. Ok sa jag(att han skulle vara naken tills han la sig hade jag inte räknat med). Jag Städade/packade inne på toan så de båda pottorna och toa ringen packades ner. Jag sa till A att nu har jag packat ner det så du vet. Ja,ja blev svaret. När vi sen skulle äta middag rusar han in på toan tar fram sin lilla pall och sätter sig på toan och kissar. Snacka om att han fick en paff morsa. Hoppas att han nu fortsätter med detta beteende.

1 kommentar:

  1. Det har funkat riktigt bra att inte a blöja på dagtid. Kisset hamnar i toan. Två nätter var han torr, tredje natten vaknade jag av att han kissade på mig. Så nu har han blöja på natten. För allas trevnad.

    SvaraRadera