tisdag 27 november 2012

Terapi

När jag i höst mådde som sämst var jag hos läkaren och fick få remiss t en psykolog. Igår var det dags för första gången. Mycket spännande. Hon sa inledande att vi får se vad detta bär av och att jag i slutet får välja om jag vill komma igen. I slutet på vår tid sa hon att hon ändrar sig, att hon tyckte det var bra om jag kom igen. Så ny tid är nu bokad. Jag har gått på samtalsterapi tidigare fast senast var 15 år sedan tror jag. Det händer mycket i ens liv under den tiden. Psykologen tycker att jag måste jobba på min gränssättning, hon tycker att det verkar dom jag har lätt att säga ja till allt . Detta är inget nytt för mig så jag är väldigt nöjd m mig själv då jag
redan börjat säga nej! Det satte igång mycket tankar både bra och dåliga, fortsättningen dom följer kommer bli spännande! Jag mår redan bättre, lite bättre mådde jag redan innan besöket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar