söndag 11 november 2012

Framtiden

Snart nytt år och då nya tider. Vi ska flytta ett par meter och få ca 20 kvm större. Ser verkligen framimot detta. Planlösningen känns jättebra och i mina tankar har jag fantiserat otroligt mycket hur vi skall inreda det hela.

När flytten sen är klar skall lilleman börja skolas in hos dagmamman. Han får inte plats på A´s förskola förrän till hösten. Så det känns som en bra lösning att gå hos dagmamma ett halvår. Det kommer ju dock bli lite stressigt att hämta och lämna på två ställen, men när man vet att det är tidsbestämt känns det helt ok. Jag skall börja arbeta lite mera, fler dagar men inte så långa. Onsdagar ska jag och barnen vara lediga och bara mysa. Så är planerna just nu iallafall.

Nät mina killar fyllde år tidigare i höstas fick de en resa till The Reef i Fredrikshavn. Vi var där för ett par veckor sedan och hade det kanon. Allt gick bra, båtresan, badet, boendet, ätandet. Det som var lite tråkigt var väl att man blir så trött så att vi tillbringade en tidig kväll på hotellrummet. Det var en otroligt härlig upplevelse att få vara iväg från vardagsstressen. Väldigt praktiskt att ge bort en present som man själv får njuta av.(Bra ide sa min käre make, då kan ju du få en fotbollsresa när du fyller 40. inte riktigt lika kul kanske)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar