söndag 19 februari 2012

Vänner

Ibland går det väldigt lång tid mellan träffarna av sina vänner. Så denna helg har ägnats att umgås. Vi har haft en väldigt trevlig helg med god mat och vänner. På fredagen var jag i väg och träffade mina 2 kollegor från kliniken och på lördagen skulle vi nästan t Alingsås för att grilla. Regnandet satte dock stopp på det hela, blev korvar i ugnen. lika gott var det. Kvällen tillbringades hos grannarna, där stod mat och schlager på programmet.
Helgen avslutades att åka ut på "ön" för att hälsa på barnens kusiner som flyttat för ngra veckor sen.

Nu när det är ny vecka hoppas jag att jag skall orka komma igång med träningen igen, eftersom jag varit fruktansvärt förkyld och inte mått riktigt 100, hoppas jag att krafterna nu kommer åter. Det har nui varit två veckor svvullande, men nu är det slut på detta igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar