torsdag 23 februari 2012

BVC

Ibland får allt helt plötsligt en förklaring. Jag har mått dåligt ett tag, en förkylning som inte vill ge med sig och magen har känts lite svullen. Humöret har varit lättretligt och jag har varit "lättantänd". När jag var på vårdcentralen idag fick jag diagnosen bihållsinflammation, fick en cortisonspray som bara ska tas engång per dag. Får hoppas att den hjälper. Det förklarar ju en del av min huvudvärk. Sen när jag kom hem o gick på dass kom svaret på mina andra åkommor. Jag har haft PMS. Tänk så snabbt man glömmer hur livet var innan man skaffa barn:)

Lille H & jag var idag till BVC för en försenad 5 månads kontroll. En spruta i varje ben fick han oxå. Han växer som han skall följer sin kurva. Han är nu 67,5 cm lång och väger nästan 8 kg(7930g) hade gått upp 800g sedan sist.
Självklart kom "sprutfebern" som ett brev på posten nu i kväll, A får även han feber fort det tagits en spruta. Tur att det går snabbt över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar