torsdag 1 december 2011

Sjuk

Igår när jag hämtade A på förskolan så sa de att han var sjuk. Vi bestämde då att han skulle vara hemma idag. Han hostar lite men det är inte så himla farligt, trodde nog det skulle bli värre med honom. Så dagen har varit lite prövande, det har ösregnat ute så jag hade inte lust att gå ut med barnen. När jag handla igår passade jag på att köpa hem lite lera och två bilar, saker att ta fram när det blev för långtråkigt. Den första bilen pillade han sönder på 5 minuter och leran skulle han bara slicka på, blanda färger och kasta runt. Det är tacken det:) Så vi har städat & stökat ner på hans rum och sett på mycket film, idag har smurfarna varvats med B1 & B2(bananerna).
Vi lagde soppa till middag idag, att vara i köket är en sysselsättning som gillas av A, han fick röra i grytan och diska. O vad han åt sen. roligt att det inte är ngt fel på A har även upptäckt att man kan bitas. Han har bitit mig några gånger och det gör så j-vla ont. Igår försökte han bita lillebror i tån, så det gäller att vara med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar