söndag 16 mars 2014

Rediga morsan.

Idag har jag varit rediga morsan. Blev väckt strax efter 6. min tur att hoppa upp. Igår sa A att han ville åka t en strand o ha picknic o fiska. Så det var bara o ställa sig o baka bullar o efter det lite frallor. Solen strålade mot oss när vi promenixa upp t Kåsjön. Fåglarna kvittra. En sån härlig dag sa A. O det stämde. Efter att vi fikat,lekt o testat fiskelyckan drog vi oss hemmåt.Tack o lov blev det ingen fisk.
Jag & A åkte t Allum o shopa loss. Både mat o lite kläder. Vi hade en mysig shoping.  Efter middag och läggning blev det lite plock i lägenheten, lappning av ett par byxor o så sydde jag 2 mössor. Inte så svårt för vissa men ganska svårt för mig. Får se vad killarna säger i morgon om sina gula Hello Kitty-mössor:)

Killarna förvånar mig ständigt. Igår knäppte A sin skjorta själv. Hade ingen aning om att han kunde(har inte skjorta så ofta) o H går på pottan o kan vara iväg utan blöja flera timmar. På natten har han blöja men det händer att han kommer t mig o vill ta av sig den el byta för att han har kissat i sin blöja.Sen sjunger båda mycket, det skall äiven räknas och bokstäver är intressanta. Blir spännande att följa deras utveckling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar